Community voor gecertificeerde professionals

De Google Ad Grants-community voor gecertificeerde professionals is bedoeld om professionals en begunstigden te helpen Ad Grants beter te gebruiken. Deze community vormt een erkenning van het netwerk van bureaus, consultants en trainers die non-profitorganisaties wereldwijd ondersteunen. Ook brengen we Ad Grantees in contact met aanbevolen professionals via onze communitydirectory.

Certificering aanvragen

Gecertificeerde professionals zoeken

Waarde voor begunstigden

Als begunstigde is het essentieel dat u weet wat u van de relatie met een reclamebureau kunt verwachten en dat u potentiële partners de juiste vragen stelt. We kunnen u niet alleen in contact brengen met gecertificeerde professionals via de communitydirectory. We hebben ook een gids samengesteld die u helpt de juiste partner te kiezen en hiermee samen te werken.

Handleiding om aan de slag te gaan met een bureau

Voordelen van certificering

Gecertificeerde professionals krijgen exclusieve toegang tot opleidings- en engagementmogelijkheden.

Titel van gecertificeerde professional voor Google Ad Grants

  • Opname in de openbare Ad Grants-directory van gecertificeerde bureaus, consultants en trainers

  • Aanstelling als vertrouwde professional die u kunt uitlichten op uw website en in uw marketingmateriaal

Contact met het team van Google Ad Grants

Exclusieve toegang tot verschillende kanalen, waaronder:

  • Privé online communityforum

  • Actieve kantoortijden

  • Mogelijkheden voor aanwezigheid als partner bij evenementen

  • Vroege toegang om nieuwe functies te testen en feedback te geven over bètaprogramma's
  • Opname in spotlights, casestudy's of nieuwsbrieven

Educatieve hub

Exclusieve toegang tot een grote opslagplaats met goedgekeurd Google Ad Grants-marketingmateriaal en -content voor gebruik in uw Ad Grants-trainingen en meetings met klanten.

Deelnamevereisten

U moet zich aanmelden om in aanmerking te kunnen komen voor de Google Ad Grants-community voor gecertificeerde professionals. We evalueren de inzendingen aan de hand van verschillende factoren omdat we een hoge standaard voor de community willen aanhouden. Google behoudt zich het recht voor een aanvraag van een organisatie op elk moment en om welke reden dan ook goed te keuren of te weigeren, en kan deze richtlijnen op elk gewenst moment aanvullen of wijzigen.

De voertaal voor dit internationale programma is uitsluitend Engels.

Ad Grants-specialisatie en -ervaring

Voltooi de aanvraag met uw bedrijfsnaam, website, contactgegevens, geboden services, ervaring met Google Ad Grants en uw inzet voor de non-profitcommunity. Houd er rekening mee dat er voor bureaus en consultants minimaal tien beheerde Ad Grants-accounts zijn vereist. Als de certificering wordt verleend, wordt uw profielinformatie gedeeld in de communitydirectory.

Goed management/verantwoord beheer

Draag effectieve programmawaarden en -doelen uit om uw inzet voor Google Ad Grants te laten zien. Voor bureaus en consultants: behaal en behoud kwaliteits- en prestatiedrempels en geef blijk van een sterk algemeen accountbeheer voor basisfuncties van Ad Grants (waaronder een accountstructuur van topklasse en een hoogwaardige, prestatiegerichte benadering met nadruk op het bijhouden van conversies).

Assessment van Google Ad Grants-kennis

Google Ad Grants is een uniek Google Ads-programma met specifieke richtlijnen en beleidsregels. Hoewel basiskennis van Google Ads essentieel is, kunnen nonprofits met specifieke Ad Grants-expertise online betekenisvolle resultaten realiseren met hun toelage. De kennis van Ad Grants wordt via de aanvraag geëvalueerd.

Dien een aanvraag in om u aan te melden

Veelgestelde vragen