Hier vindt u hulp.

Of u nu weinig tot geen of veel ervaring met Google Ad Grants heeft, hier vindt u de benodigde hulp om het optimale rendement uit uw account te halen.

Tips voor hoe u zich kunt aanpassen aan COVID-19

Door de gevolgen van COVID-19 is het moeilijker de doelen van uw organisatie te behalen. We helpen u graag.

Door de maatregelen die in meerdere landen worden getroffen met betrekking tot COVID-19, hebben non-profitorganisaties te maken met uitzonderlijke uitdagingen. Met deze tips voor uw Ad Grants-advertenties kunt u zich aanpassen aan de snel veranderende marktomstandigheden.

Hulpbronnen voor Ad Grants met betrekking tot COVID-19

Bereik meer gebruikers

Geef uw account structuur voor effectieve advertenties.

Selecteer de zoekwoorden waarbij u een advertentie wilt weergeven en voeg deze samen in advertentiegroepen met een bepaald thema. Maak drie tot vijf overtuigende advertenties per advertentiegroep die relevant zijn voor de zoekwoorden in die advertentiegroep. De advertenties rouleren en er wordt voorrang gegeven aan advertenties die beter presteren dan andere advertenties in de advertentiegroep.

Tips voor succes met Google Ad Grants

Neem weloverwogen beslissingen

'Conversies bijhouden' is een gratis tool die rapporteert over gewenste acties die uw websitebezoekers ondernemen nadat ze interactie met uw advertenties hebben gehad.

Google Ads laat zien hoeveel mensen op uw advertenties hebben geklikt. Daarnaast kan Google Ads of Google Analytics bijhouden wat klanten doen zodra ze op uw site zijn gekomen. Lees onze handleidingen voor specifieke derde partijen als u donaties bijhoudt via derden (zoals PayPal of GiveLively).

Handleiding voor het bijhouden van conversies in Ad Grants

Importeer doelen van derden

Automatiseer biedingen

Door uw biedingen te automatiseren met Google Ads, kunt u tijd besparen bij het accountbeheer.

'Aantal conversies maximaliseren', een strategie van 'Slim bieden', stelt biedingen automatisch in. Op die manier kunt u binnen uw budget zoveel mogelijk conversies genereren. In Ad Grants kan het systeem door middel van 'Aantal conversies maximaliseren', 'Doel-CPA' of 'Doel-ROAS' meer bieden dan het maximum bod van USD 2 op programmaniveau (als de prestaties van uw account daar aanleiding toe geven).

Slim bieden

De manier wijzigen waarop u biedt

Krijg gratis support voor uw account

Meld u aan voor de Online Marketing Challenge voor Google Ad Grants.

Leren in de praktijk voor studenten, echte impact voor non-profitorganisaties. Werk samen met door Google Ads gecertificeerde studenten om uw accounts te evalueren en te optimaliseren.

Meer informatie over de uitdaging

Registreer uw organisatie vandaag nog