Succesverhalen

Shopping-campagnes hebben de meest uiteenlopende verkopers geholpen om het publiek te bereiken dat zoekt naar de producten die zij verkopen. Maak hier kennis met een aantal van hen.

Paper Culture

Paper Culture richt zich online op designfans. Paper Culture gebruikt de beeldadvertenties van Google Shopping om de schitterende ontwerpen die het bedrijf maakt onder de aandacht te brengen van nieuwe klanten.

Public Bikes

Public Bikes vindt zoekende fietsers. Public Bikes uit San Francisco gebruikt Google Shopping-campagnes om meer mensen te bereiken en het plezier van lange, verre fietstochten te delen.

Swarovski

Swarovski ziet kans om klanten te bereiken op het moment dat ze passende accessoires zoeken. Door te focussen op mobiel shoppen is de totale jaarlijkse verkoop toegenomen met 50% en de verkoop via mobiele apparaten met meer dan 150%.

Petit Bateau

Petit Bateau combineert verkoopgegevens uit de winkel met Google Analytics om de digitale marketing te optimaliseren. Het advertentie-rendement bleek zes keer hoger te liggen wanneer de verkopen in de winkel worden meegerekend.

SportScheck

SportScheck gebruikt advertenties met informatie over de winkelvoorraad om de aandacht te trekken van mensen die op mobiele apparaten zoeken. Zo trekt het bedrijf meer klanten naar lokale winkels. Na de start van de advertentiecampagnes met informatie over de winkelvoorraad zag het bedrijf een groei in het verkeer in de winkels en in de offline opbrengsten.

Meer oplossingen om uw bedrijf te laten groeien

Alle oplossingen bekijken