Doorgaan naar content
Aan de slag

Leg contact met klanten bij u in de buurt en in de rest van de wereld

+ 50
laptop
%

van de kopers wereldwijd zegt Google te gebruiken om nieuwe merken te ontdekken en te zoeken

59
%

van de kopers wereldwijd zegt Google te gebruiken om onderzoek te doen naar artikelen die ze in de winkel of online willen kopen

8

platforms met elk 1 miljard gebruikers

Maak van Google uw etalage, van Zoeken tot Maps

Breng uw producten onder de aandacht op Google-platforms en bereik miljarden gebruikers over de hele wereld en op internet.

Google

YouTube

Maps

Assistent

Gmail

Chrome

Android

Play

Google Zoeken

Als kopers een nieuw product zoeken, beginnen ze op Google. Met onze oplossingen kunt u meer nieuwe klanten bereiken die zoeken wat u verkoopt, of ze nu gewoon ideeën willen opdoen of op het punt staan om iets aan te schaffen.

Google Maps

Elke dag vertrouwen meer dan een miljard gebruikers op kaarten om de weg naar hun bestemming te vinden en lokale bedrijven te ontdekken. Zorg ervoor dat gebruikers vinden wat ze zoeken en bij u komen winkelen wanneer ze in de buurt zijn.

YouTube

Meer dan 90% van de mensen zegt dat ze nieuwe merken of producten hebben ontdekt op YouTube. Bereik deze klanten telkens wanneer ze een video bekijken: of ze nu informatie zoeken over een product, beslissen om iets te kopen of inspiratie zoeken voor hun volgende aankoop.

Google Assistent

Spraaktechnologie, zoals de Google Assistent, heeft veranderd hoe mensen informatie zoeken. Ze kunnen nu eenvoudiger en sneller alledaagse taken uitvoeren. En doordat de Google Assistent wereldwijd beschikbaar is op meer dan 1 miljard apparaten, zoals telefoons, smartwatches en smarthomes, biedt de technologie merken bovendien een belangrijke kans om op natuurlijke wijze relaties op te bouwen die ook nog eens betekenisvoller zijn.

Google Afbeeldingen

Zorg dat uw producten verschijnen in platforms met een hoge zichtbaarheid zoals Google Afbeeldingen, waar mensen ideeën kunnen opdoen en kunnen ontdekken wat u verkoopt.